شنبه، 17 شهریور 1403 - 13:42

خلع ید پیش از تصرف کامل در سفیدارک ساوجبلاغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ از اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون‌ حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور در پلاک۳۱۳-اصلی موسوم به سفیدارک خبر داد.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ «کمال شایگانی» در این خصوص گفت: مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ اقدام به رفع تصرف ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی روستای سپیدار نمودند.

 وی همچنین افزود: این قطعه زمین توسط افراد فرصت‌طلب بدون اخذ مجوزهای قانونی با ایجاد صحنه‌سازی از قبیل دیوارکشی، فنس‌کشی و... در حال تصرف بود که با تلاش و دقت عمل نیروهای یگان حفاظت از ادامه فعالیت شخص متخلف جلوگیری به عمل آمد و اراضی ملی در جهت جلوگیری از تضییع حقوق حقه دولت به طور کامل خلع ید و رفع تصرف گردید.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دادستان و همچنین مجموعه قضایی و انتظامی شهرستان ساوجبلاغ و تمامی نیروهای یگان حفاظت که از  انفال و اراضی دولتی حفاظت می‌نمایند، از مردم  ولایت‌مدار شهرستان درخواست نمود که گزارشات خود را در خصوص تخریب و تصرف اراضی ملی، حریق و... به صورت شبانه‌روزی از طریق سامانه ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اعلام نمایید تا در اسرع وقت نیروهای یگان حفاظت موضوع را پیگیری نمایند.

کدخبر: 19004


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise