شنبه، 17 شهریور 1403 - 14:29

مشکلات منطقه 5 کرج زیر ذزه‌بین شورای شهر

در راستای ارتقای سطح محلات و اجرای پروژه‌های محله‌محور «علیرضا رحیمی» عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراه مسئول منطقه ۵ از شهرک موحدین بازدید و دستورات لازم برای پروژه‌های جدید صادر کرد.

کرج. امید بانوان؛ در اجرای شعار محله‌محوری و بهبود کیفیت زندگی «علیرضا رحیمی» عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراه «حسین کمالی دهقان» مدیر منطقه ۵ و دیگر مسئولین، از سطح منطقه ۵ بازدید کردند.

در این بازدید، علیرضا رحیمی عضو شورای شهر و مسئولین منطقه با حضور در شهرک موحدین، از نزدیک با مشکلات و مطالبات ساکنان این منطقه آشنا شدند و برای رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

یکی از مهم‌ترین مصوبات این بازدید، توسعه فضای سبز و احداث پارک در زمین خالی روبروی بازار روز گلایل بود.

رحیمی با تأکید بر پروژه‌های محله‌محور، گفت: با اجرای این پروژه‌ها، علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، شاهد بهبود وضعیت اجتماعی و محیطی در این منطقه خواهیم بود.

گفتنی است در این بازدید باتوجه به درخواست‌های شهروندان شهرک موحدین و کرج نو در خصوص زمین خالی روبروی بازار روز گلایل، توافقاتی با مالک زمین فوق سال‌های گذشته انجام و هزار متر از این زمین ۱۰ هزار مترمربعی تبدیل به فضای سبز و پارک محلی شده است.

همچنین باتوجه به کمبود فضای سبز در این محله و اجرای پروژه‌های محله محور، اجرای مطالبه شهروندان برای باقی مانده زمین یاد شده، منطقه ۵ درحال مذاکره و توافق برای احداث پارک با مساحت بیشتر و با امکانات بهتر برای ساکنین با مالک زمین مربوطه است.

درصورت توافق کامل پارک موجود در این زمین وسعت چشمگیری خواهد داشت و سرانه فضای سبز در این محله نیز افزایش خواهد یافت.

عضو شورای شهر گفت: همچنین، برای رفع مشکل گرد و غبار ناشی از این زمین خالی، ظرف مدت یک هفته، آسفالت در این منطقه پخش می‌شود. علاوه بر این، مسائل مربوط به جدول‌ها و مشکلات کوچه سمیه نیز بررسی و با هماهنگی با شرکت آبفای مهرشهر، این مشکلات برطرف می‌شود.

کدخبر: 19008


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise