شنبه، 17 شهریور 1403 - 14:34

علی حدادی در یادواره شهدای والامقام روستای باریکان:

پیگیر تکمیل بیمارستان و احداث تونل جاده جدید طالقان هستم

«علی حدادی» با تأکید بر اینکه مردم شریف طالقان انتظار دارند که دولت دغدغه آن‌ها را بشنود، گفت: احداث بیمارستان طالقان و تکمیل تونل جاده جدید طالقان باید در اولویت قرار گیرد.

 البرز. امید بانوان؛ نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای والامقام روستای باریکان بیان داشت: امام (ره) فرمودند امت ایران از امت مسلمان صدر اسلام برتر هستند چراکه با پیروی از ولایت در راه انقلاب اسلامی حرکت کردند و مدال اصلی را شهدا در این راه گرفتند.

  «علی حدادی» در ادامه بابیان اینکه آنچه اهمیت دارد این است که این مردم در حادثه بزرگ غدیر حضور نداشتند ولی حق امامت و ولایت را قدرشناس بوده و هستند، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهید در راه ولایت است و ما هرچه داریم به برکت حضرات چهارده معصوم (ع) است و این حرکت اربعین حسینی (ع) که شیعیان و اهل سنت و پیروان ادیان مختلف شرکت می‌کنند، زمینه‌ساز بیداری جهان و نهضت حضرت مهدی (عج) است.

 دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: انس و الفت با قرآن کریم و پیروی از اهل‌بیت (ع) و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه یکی از مهم‌ترین وصایای شهدا بوده و ما هر چه داریم از برکات قران و اهل‌بیت (ع) و ولایت مطلقه فقیه است.

  حدادی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا، ایثارگران و مردم پابرجا و مستحکم است، عنوان کرد: باید دوران دفاع مقدس را به یاد بیاوریم که در آن دوران دشمن به نام صدام اما درواقع آمریکا و استکبار جهانی بود تا انقلاب اسلامی صادر نشود؛ اما آنچه در هشت سال دفاع مقدس رخ داد به ما یاد داد که پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم و از قران کریم حفظ و حراست کنیم و با آن مأنوس بوده و پیرو اهل‌بیت (ع) باشیم.

  وی بابیان اینکه امروز ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان ساخت: در دوران جنگ ۲۰ هزار کیلومتر در تصرف دشمن بود و ۵ استان به‌طور مستقیم درگیر جنگ بودند و همه دنیای استکبار از دشمن حمایت می‌کردند اما رزمندگان اسلام با توکلی که بر خدا داشتند که همان خداباوری بود و با توسل به اهل‌بیت (ع) کشور را از دست دشمن نجات دادند.

  نماینده مردم شریف غرب استان البرز با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا و حفظ و یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: بنده به‌عنوان سرباز کوچک ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌کنم که باید گوشمان به سخن ایشان باشد و ایشان در فرمایش اخیرشان در تنفیذ رئیس‌جمهور محترم اولین مسئله و اولویت کشور را اقتصاد دانستند؛ لذا برنامه هفتم توسعه بر محور اقتصاد و توزیع عادلانه ثروت در مجلس یازدهم به تصویب رسید و تلاش شده که تبعیض نباشد و امروز این مهم باید عملیاتی شود.

  حدادی با تأکید بر اینکه مردم شریف طالقان انتظار دارند که دولت دغدغه آن‌ها را بشنود، اذعان داشت: احداث بیمارستان طالقان با پیگیری‌های اینجانب آغاز شد اما نیمه‌تمام مانده که باید هرچه زودتر از سوی دولت تکمیل شود و تونل جاده جدید طالقان که تنها ۲۷۳ متر احداث‌شده که دستور خوبی از دولت گرفتیم که این پروژه جزء پروژه‌های ملی قرار گرفت که تأثیر بسیار مثبتی در تکمیل و سرعت اجرای آن خواهد داشت.

  وی در ادامه با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای جوانان شهرستان طالقان، گفت: پیگیر احداث شهرک صنعتی طالقان هستم و انتظارمان از مسئولین این است که نگاهشان به مردم باشد و همچنین طرح آبریز طالقان باید به نفع مردم اصلاح و قوانین باید به نفع مردم تدوین شود.

  نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: آسفالت جاده میناوند و باریکان پارسال انجام شد که تنها بخش کوچکی از آن باقی‌مانده که ان‌شاءالله تکمیل خواهد شد؛ همچنین تعویض و جابه‌جایی لوله‌های فرسوده آب از دیگر مطالبات بنده و مردم طالقان است که باید انجام شود و دیگر موضوع مهم نیز اصلاح طرح‌های هادی روستایی است که باید به نفع مردم اصلاح تا دغدغه آنان رفع گردد.

  حدادی در خاتمه ابراز داشت: همیشه تلاشم بر این است که در کنار مردم و همراه مردم صدای آن‌ها باشم و شاهد بودید که با پیگیری‌هایی که در مجلس انجام دادم افزایش بودجه و اعتبارات طالقان رشد چشمگیر و قابل‌ملاحظه‌ای داشته که قطعاً در رشد و پیشرفت آن مؤثر خواهد بود.

کدخبر: 19010


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise