یکشنبه، 25 شهریور 1403 - 10:18

عضو شورای شهر کرج

اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد با مخاطرات فنی روبرو است

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سه محور در دست ساخت شهدای غزه، میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط پرتردد شهر قطعا با مخاطرات فنی و اجتماعی روبرو است.

کرج. امید بانوان؛ «مریم قهرمانی صارم»  به تقاطعات در حال ساخت سطح شهر اشاره کرد و بیان کرد: همزمانی اجرای چند پروژه با میانگین مسافت ۲ کیلومتر آنهم در شریان‌های اصلی شهر قطعا بر حجم مخاطرات مذکور خواهد افزود و البته تأمین مالی ‌پروژه‌ها نیز  بحث قابل تأملی ست که پروژه را بتوان منطبق بر زمان اجرایی پیش‌بینی‌شده راهبری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بنده مخالف اجرای همزمان این سه پروژه به دلایل مذکور بودم و به اجرای پروژه میدان جمهوری رأی نداده‌ام و مطالبی بابت فاز صفر پروژه‌ها داشتم اما اکثریت شورا به هر سه پروژه و تخصیص ردیف بودجه آن رأی داده‌اند.

وی بیان کرد: فنی از حیث رفع تعارضات ملکی و تأسیساتی و از منظر اجتماعی ایجاد تغییر در روند ترافیکی و اعمال محدودیت‌ها و چهره‌ شهر و زوائد بصری و تردد ماشین‌آلات سنگین و …اما همه ما شهروندان کرجی، در ترافیک فزاینده ناشی از تغییرات و محدودیت‌ها از معطلی بیش از حد بویژه در ساعات پیک ترافیک و پر تردد در سه محور یاد شده و معابر منتهی به آن کلافه هستیم.

قهرمانی صارم با بیان اینکه به سهم خود از مردم عزیزمان به دلیل نقصان ناخواسته پوزش می‌طلبم و بابت صبوری آنان قدردانم، تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری می‌بایست صبوری و همراهی شهروندان عزیز را ارج نهد و تمام کوشش خود را جهت بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه‌ها بکار ببندد، یکی از دلایل پیگیری مکرر و مستمر از روند اجرای پروژه‌ها نیز همین مهم است تا ثبت و ضبط شود که مدیران شهرداری و عوامل اجرایی بر آنچه می‌گویند و وعده می‌کنند برای اتمام ‌پروژه‌ها بیش از پیش بکوشند.

به گفته عضو شورای شهر کرج؛ پروژه تقاطع چند سطحی فلکه اول رجایی شهر در میان سایر ‌‌پروژه‌ها بدلیل اعمال محدودیت کمتر در بخش تردد خودروها و اینکه مسیری مسدود نشده است و یا تغییری در مسیر دسترسی‌های سابق انجام نشده است کمترین مخاطرات ترافیکی را ایجاد نموده است و چنانچه پروژه میدان جمهوری پس از بهره برداری پروژه بلوار موذن و فلکه اول آغاز میگردید توجیه بیشتری می‌داشت.

کدخبر: 19097


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise