دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 12:52

رفع تصرف ۱۹۵۷ متر مربع از اراضی ملی در جاده چالوس

با همکاری دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرج ۱۵۵۳ متر مربع از اراضی ملی روستای تکیه سپه سالار و ۴۰۴ متر مربع از اراضی ملی روستای دروان واقع در جاده چالوس رفع تصرف شد و اعاده به وضع سابق گردید.

کرج. امید بانوان؛ بر اساس حکم دستگاه قضایی مبنی بر رفع تصرف و اعاده به وضع سابق  ۱۵۵۳ متر مربع از اراضی ملی در پلاک ۴۰ اصلی تکیه سپه سالار   و ۴۰۴متر مربع از اراضی ملی در پلاک ۳۵۰ اصلی دروان شهرستان کرج  یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کرج با همکاری نیروهای انتظامی نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع از دیوارها و مستحدثات موجود اقدام نمود.

«علی بابازاده» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج در این خصوص گفت: حسب گزارشات واصله نسبت به تصرف و تغییر کاربری بخشی از اراضی ملی واقع در روستاهای دروان و  تکیه سپه سالار در جاده چالوس و در راستای عمل نمودن به اصلی ترین وظیفه منابع طبیعی یعنی حفظ منابع ملی، نیروهای یگان حفاظت شهرستان با همکاری نیروهای کلانتری ۳۵ نساء به روستای تکیه سپه سالار اعزام  و ضمن تفهیم متصرف از مفاد حکم قضائی نسبت به رفع تصرف اقدام نمودند.

 وی همچنین در اجرای حکم دیگر گفت : عوامل یگان حفاظت این اداره در معیت مسئول اجرائیات کلانتری باغستان به روستای دروان اعزام و ضمن تفهیم متخلف از مفاد حکم قضائی نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع از دیوارها و ترانس بندی های موجود به مساحت ۴۰۴ متر مربع اقدام نمودند.

وی همچنین خطاب به متصرفین و تخریبگران طبیعت هشدار داد :  غارتگران طبیعت با وجود یگان حفاظت منابع طبیعی هیچ حاشیه امنی برای خود در شهرستان کرج قائل نباشند زیرا با تلاش های شبانه روزی یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامي و دستگاه قضا دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار خواهند شد .

کدخبر: 19126


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise