دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 13:10

مصوبات ستاد مناسب‌سازی اشتهارد اعلام شد

دومین جلسه فصلی ستاد مناسب‌سازی شهرستان اشتهارد با حضور سرزعیم معاون فرماندار و رئیس ستادمناسب سازی، بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی و دبیر ستاد و رؤسای ادارات عضو ستاد مناسب‌سازی این شهرستان روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

اشتهارد . امید بانوان؛ در این جلسه «بهروز افشاری» رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد به‌عنوان دبیر جلسه به اهمیت مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی در راستای تسهیل در تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان عزیز پرداخت و با قرائت دستور جلسه و مصوبات جلسه قبل، هر یک از ادارات به ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه پرداختند.

در ادامه «ابوالفضل سرزعیم» معاون فرماندار و رئیس ستاد مناسب‌سازی شهرستان با تأکید بر مناسب‌سازی اماکن عمومی و ادارات شهرستان، آن را از حقوق مسلم افراد دارای معلولیت برشمرد و ادارات شهرستان را مکلّف کرد تا در راستای مناسب‌سازی ساختمان‌های تحت نظارت خود تلاش لازم انجام دهند.

وی از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ‌آباد خواست تا در جهت مناسب‌سازی پیاده‌روها، احداث پل و هم‌سطح سازی مقابل مدارس، فروشگاه‌ها، بیمارستان و درمانگاه‌ها و کلیه اماکن عمومی تلاش جدی نمایند.

سرزعیم همچنین از راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و شهرداری‌ها خواستار رعایت قوانین و مقررات مناسب‌سازی در ساخت اماکن عمومی و منازل مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی و صدور پایان کار بر اساس رعایت قوانین و مقررات مناسب‌سازی شد و بر آن تأکید کرد.

نصب تابلوهای پارک ویژه معلولین در سطح شهر، توجه به مناسب‌سازی مدارس، تشکیل تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و نظام مهندسی به منظور بازدید میدانی و احصاء مشکلات درون شهری و انتصاب مشاوران دارای معلولیت برای فرماندار و شهرداران و مناسب سازی پارک سعدی از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

کدخبر: 19129


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise