دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 19:10

جلسه فصلی شورای سالمندان اشتهارد برگزار شد

دومین جلسه فصلی شورای سالمندان شهرستان اشتهارد با حضور سرزعیم معاون فرماندار و رئیس شورای سالمندان، افشاری رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای سالمندان و رؤسای ادارات عضو این شورا روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.

 اشتهارد . امید بانوان؛ در ابتدای جلسه «بهروز افشاری» مصوبات جلسه قبل و دستور جلسه را قرائت و گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه را بیان کرد.

 در ادامه «ابوالفضل سرزعیم» به بیان جایگاه رفیع سالمندان در خانواده و جامعه پرداخته و با بیان اینکه روزی همه ما سالمند خواهیم شد به اهمیت برنامه‌ریزی برای سالمندان پرداخت.

 وی با اشاره به اینکه باید آمار دقیق از سالمندان و افراد دارای معلولیت در شهرستان احصاء گردد، اظهار داشت: تیم کارشناسی متشکل از بهزیستی، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت، ثبت احوال و کمیته امداد امام (ره) و کانون بازنشستگان تشکیل شود تا ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی جامع درباره افراد دارای معلولیت و سالمندان شهرستان اشتهارد ، برنامه ریزی لازم برای تکریم این قشر از جامعه عملیاتی گردد.

 این مقام مسئول در خصوص استفاده رایگان سالمندان از اماکن ورزشی و تفریحی شهرستان و همچنین تأمین سالن و امکانات پذیرایی و برنامه‌ریزی برای تکریم سالمندان در روز جهانی سالمندان را از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ آباد مورد تأکید قرار داد.

 گفتنی است ویزیت دوره‌ای رایگان پزشکی، تست قند و فشارخون، دوره‌های آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های دوره سالمندی، برنامه‌ریزی فعالیتهای ورزشی و صدور کارت منزلت برای تخفیف و یا استفاده رایگان از امکانات ورزشی برای سالمندان و برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی سالمندان از جمله مصوبات این جلسه بود.

کدخبر: 19144


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise