پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 11:00

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی «تصویر بی زمان شهر» تمدید شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از تمدید یک هفته‌ای مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی از نماهای ساختمانی «تصویر بی زمان شهر» خبر داد.

 کرج. امید بانوان؛ «عباس سعیدی کیا» با اعلام این خبر افزود: مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «تصویر بی زمان شهر» که پیش از این تا ۳۰ شهریور ماه اعلام شده بود با استقبال شهروندان به مدت یک هفته تمدید شده است.

 وی ادامه داد: بر این اساس علاقه‌مندان فرصت دارند تا 6 مهرماه آثار خود را در قالب و فرمتی که در فراخوان مسابقه عنوان شده، از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۱۲۹۴۸۰۹۵۰ ارسال کنند.

 سعیدی کیا با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور و بدون محدودیت رده سنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: به برگزیدگان بخش آماتور و حرفه‌ای این مسابقه جوایز نقدی شامل نفر اول ۷ میلیون تومان، نفر دوم ۵ میلیون تومان، نفر سوم ۴ میلیون تومان، نفر چهارم ۳ میلیون تومان و نفر پنجم هم ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد، ضمن آنکه آثار برگزیده در قالب نمایشگاه و همین طور در فضای مجازی و رسانه‌ها اکران می‌شود.

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج توضیح داد: این مسابقه با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت سیمای شهری از دید شهروندان برگزار می‌شود و کلیه معماران و عکاسان و شهروندان علاقه مند به عکاسی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

کدخبر: 19168


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise