پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 11:26

به ریاست فرماندار؛

نشست شورای اندیشه‌ورز بانوان شهرستان چهارباغ برگزار شد

نشست شورای اندیشه‌ورز بانوان شهرستان چهارباغ به ریاست فرماندار برگزار شد.

 چهارباغ.امید بانوان؛ نشست شورای اندیشه‌ورز بانوان شهرستان چهارباغ به ریاست «داودد جعفری اسکندرلو» فــرماندار شهرستان چهارباغ و با موضوع بررسی پیشنهادات در خصوص شاداب‌سازی و رفع مشکلات مدارس شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال جدید تحصیلی در محل سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه بخشداران مرکزی و رامجین به ارائه گزارش وضعیت و اقدامات صورت گرفته در خصوص شاداب‌سازی و آماده سازی مدارس برای سال جدید تحصیلی در سطح بخش پرداختند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در این جلسه ضمن استماع پیشنهادات اعضای شورای اندیشه‌ورز بانوان و مدیران مدارس در خصوص بهبود و شاداب‌سازی هرچه بیشتر مدارس سطح شهرستان علی‌الخصوص در نواحی شهری افزود: خدمت کردن به مردم چهارباغ در مناطق شهری و کم برخوردار توفیق می‌خواهد و مدیران مربوطه باید در این راستا برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر داشته باشند.

 وی همچنین اظهار داشت:  هدف از برگزاری این جلسات این است که مردم در آستانه بازگشایی مدارس و سال جدید تحصیلی برخی از دغدغه‌هایشان را با شما در میان می‌گذارند و ما در حل آنها از نظرات و پیشنهادات شما استفاده خواهیم کرد.

کدخبر: 19172


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise