پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 12:05

تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان وطیفه نیروهای مسلح البرز

طی مراسمی از برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان وطیفه نیروهای مسلح استان البرز تجلیل شد.

البرز. امید بانوان؛ مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان البرز با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از سربازان و کارکنان وظیفه البرز در محل سالن اجتماعات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار شد.

در این مراسم از عوامل اجرایی این دوره از مسابقات و نفرات برگزیده مسابقات در رشته‌های مهارتی آمادگی جسمانی، حفاظت فیزیکی، کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، برنامه نویسی پایتون، برنامه نویسی توسعه دهنده وب با PHP، طراحی با نرم افزار اتوکد، عکاسی دیجیتال، تعمر سخت افزار تلفن همراه، تعمیر و نصب دوربین مداربسته، برق کار ساختمان، تعمیر خودروی سبک، تعمیرکار برق خودرو، سرویس کار خودرو، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی پنجره ای و اسپیلت، درب و پنجره ساز پروفیل آهنی، آرایشگری مردانه، خیاطی مردانه(شلواردوزی)، نانوایی سنتی لواشی و آشپزی سنتی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، تعداد ۹۸ نفر از سربازان وظیفه استان در ۲۰ حرفه مهارتی با هم به رقابت پرداختند و تعداد ۴۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

کدخبر: 19175


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise