پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 12:18

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

بازاریان پشتوانه محکم نظام اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به نقش شاخص اصناف و بازاریان در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی و ارزش‌های دینی اعلام کرد: این قشر از پشتوانه‌های محکم نظام و انقلاب اسلامی هستند.

البرز. امید بانوان؛ «غلامرضا حسن‌پور» روز چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر اولین کنگره ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان استان البرز بیان کرد: قشر اصناف و بازاریان کشور ۱۱ هزار شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم آرمان‌های والای دینی کرده‌اند. همچنین بیشرین شهید را در بین شهدای مدافع حرم داشته که افتخاری بزرگ برای اصناف و بازاریان کشور است.

حسن‌پور گفت: یکی از مباحثی که باید جدی دنبال کرد، این است که پیام شهدا را به جوانان کاسب برسانیم چرا که بازارو دنیا فریبنده است و اگر جوانی به تفکر شهدا وصل شود بیمه و تضمین خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی البرز با بیان اینکه «طرح شهید آبروی محله است» در دست اقدام قرار گرفته است، افزود: کسانی که رشادت‌های شهدا به خصوص شهدای حرم به گوششان نرسیده با اجرای این طرح از حماسه آفرینی‌ها و ارزش های والای شهداآگاه می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید از دل بازار نسل‌های جدیدی تربیت شوند که اگر تهدیدی ایجاد شد در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کنند.

حسن‌پور در پایان یادآور شد: برگزاری کنگره‌های باشکوه شهدای اصناف و بازاریان در تمام استان‌ها هدفگذاری شده است.

کدخبر: 19176


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise