پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 14:47

شهردار ماهدشت

تخلیه خاک، نخاله و زباله در محدوده و حریم شهر ممنوع است

شهردار ماهدشت ضمن انتقاد از تخلیه نخاله و زباله در حاشیه شهر تأکید کرد: تخلیه هر گونه خاک و نخاله و زباله در محدوده و حریم شهر ممنوع است.

ماهدشت. امید بانوان؛ «عسگر نصیری» بیان کرد: جهت صیانت از بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار هرگونه آلودگی و بیماری، تخلیه هر گونه ضایعات اعم از خاک، نخاله، فضولات دامی و مواد زاید در سطح شهر و حریم منطقه، مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و مواد ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: با متخلف یا متخلفین تخلیه هر گونه نخاله و زباله  برخورد جدی و قانونی می‌شود. همچنین با هماهنگی ادارات و سازمان‌های مرتبط  متخلفین به مقامات قضایی معرفی  می‌گردند. خودروهای تخلیه کننده پسماند در اماکن غیر مجاز نیز علاوه بر مجازات‌های مذکور 1 تا 10 هفته توقیف خواهند شد.

شهردار ماهدشت با اشاره به فعالیت‌های مستمر شهرداری در سطح شهر ماهدشت و شهرک پیام (مسکن مهر) بیان کرد: نظافت، رفت و روب، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های  سطح شهر، شست‌وشو، کف تراشی، گند‌زدایی و ضدعفونی مخازن زباله و زیر مخزنی‌های خیابان‌ها به طور مستمر انجام می‌شود.

نصیری گفت: جمع‌آوری مکانیزه زباله و نخاله‌ها در سطح منطقه و پاکسازی و امحاء تراکت‌های تبلیغاتی و تبلیغات غیرمجاز محیطی و زوائد بصری بر روی مخازن زباله، تیرهای برق، پست‌های مخابراتی توسط پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری با نظارت معاونت خدمات شهری درحال انجام است.

وی جمع‌آوری زباله، نخاله، دور ریز و اسقاط مبلمان  و تعمیرسطل زباله‌ها و شاخ و برگ درختان  ولایروبی انهار سطح شهر ماهدشت و نظافت، شست‌وشو، پاکسازی و زنده گیری روزانه ۴۰ قلاده سگ ولگرد و انتقال به مرکز مربوطه را از اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری ماهدشت برشمرد.

کدخبر: 19180


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise