پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 14:55

با مشارکت مدیریت شهری فردیس و مپنا انجام می‌شود؛

راه‌اندازی اولین پارک علم و فناوری ویژه کودک و نوجوان در فردیس

در راستاى انجام مسئولیت اجتماعى مجموعه مپنا، طی توافقی بین مدیریت شهری فردیس و شرکت مکو ، ایجاد یک پارک علم و فن آورى ویژه کودکان و دانش‌آموزان با مشارکت شهرداری فردیس در دستور کار قرار گرفت.

فردیس. امید بانوان؛ رئیس شوراى اسلامی شهر و شهردار فردیس ضمن بازدید از برخی شرکت‌هاى زیر مجموعه گروه مپنا در خصوص تعامل و همکاری بیشتر بین دو مجموعه و ارائه خدماتی توسط این مجموعه در حیطه مسئولیت اجتماعی  به شهروندان سخن گفتند.

در این بازدید که با حضور «محمدرضا احمدى نژاد»، «حمید یعقوبى» با همراهی جمعی از مدیران مجموعه مپنا ازجمله مدیر شرکت مکو غیره  از برخی شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا انجام شد، ایجاد تعامل با شهردارى فردیس در دستور کار قرارگرفت و مدیران شهری فردیس در جریان تولید محصولات مجموعه مپنا قرار گرفتند.

با توجه به قرار داشتن مجموعه مپنا در شهر فردیس و استفاده از امکانات و خدمات این شهر، در راستاى مسئولیت اجتماعى مجموعه مپنا، طی توافقی بین مدیریت شهری فردیس و شرکت مکو ، ایجاد یک پارک علم و فن آورى ویژه کودکان و دانش‌آموزان با مشارکت شهرداری فردیس در دستور کار قرارگرفت. این مجموعه علمی در ساختمان شهرداری فردیس واقع در پارک بهشت بلوار منظریه تأسیس و راه‌اندازى خواهد شد.

در جریان این بازدید دکتر «محمد حسین رفان» مدیرعامل شرکت مکو از خدمات ارزنده و شایسته مدیریت شهرى فردیس در سطح شهر و در مجموعه مپنا تقدیر و تشکر کرد و در خصوص اجراى برنامه‌هاى اجتماعى، علمى و تخصصى در فردیس  با مشارکت شهردارى اعلام آمادگى کرد.

کدخبر: 19181


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise