سه‌شنبه، 03 مهر 1403 - 21:03

نماینده قزوین:

حقوق فرهنگیان شایسته تلاش آن‌ها نیست

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما در مجلس شورای اسلامی فراهم کردن آسایش و آرامش برای معلمان بوده و هنوز شرمنده مقام معلمان هستیم، چون حقوق فرهنگیان شایسته تلاش آنها نیست و باید در این رابطه اهتمام داشت.

سیاست. امید بانوان؛ «فاطمه محمدبیگی» روز یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه فاطمیه قزوین اظهار کرد: در خصوص مشکل کمبود معلمان نیز صحبت‌هایی شده تا برای جبران این کمبودها نیز قدم هایی را برداریم که بیشترین میزان پذیرش معلم را در سال گذشته داشتیم و امیدواریم امسال معلمان جدید فعالیت خود را آغاز کنند.

 وی با بیان اینکه ۴۰۰ مدرسه برای دانش آموزان نیاز داریم تا نوسازی شود، تصریح کرد: سال گذشته با مدیرکل آموزش و پرورش قزوین و مسئولان استانی نشست‌هایی داشتیم و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس فنی و حرفه ای هزینه شد، همچنین ساخت و ساز ۱۰ مدرسه جدید شروع شد که امسال نیز بودجه بیشتری در حوزه آموزش و پرورش مدنظر قرار دادیم.

 محمدبیگی ادامه داد: سالی که گذشت برای استان قزوین بسیار پربرکت بود، چرا که شاهد تقدیر از دانش آموزان رتبه پنجم و هفتم کنکور سراسری از قزوین بودیم.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده پولادین دانش آموزان دنیا را متحول کرده و تغییر خواهد داد، افزود: امروز همه ما با شعار برای ایران، برای مدرسه دور هم جمع شده ایم و برای اسلام، قرآن و خوشبختی و سعادت نسل آینده آنچه که داریم را ایثار خواهیم کرد.

 به گفته محمدبیگی، هفته دفاع مقدس مقارن با آغاز سال تحصیلی جدید است و باید از جان گذشتن کسانی رفتند تا زمینه آسایش و آرامش ما را فراهم کنند، پاس بداریم.

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز باید به این نکته توجه داشته باشیم که آیا کودکان غزه مدرسه ای برای آموختن و کودکان غزه بیمارستانی برای مداوا و زنان و کهنسالان فلسطینی و کرانه باختری و بیروت آرامش و آسایشی دارند؟

 به گفته محمدبیگی، متأسفانه به دلیل عدم اجماع امت اسلامی و سستی مسلمانان در اعتصام به حبل الله و به دلیل ددمنشی و خوی استکباری آمریکا، انگلیس و اسرائیل و فرانسه خبیث درگیر یک جنگ جهانی بزرگ هستیم و بزرگترین کشتار کودکان در کشور فلسطین امروز رخ داده است.

 وی خاطرنشان کرد: نقشه‌های جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمن و صیهونیست ها نشان می‌دهد که آنها قدم به قدم می‌خواهند به ایران اسلامی نزدیک شوند و برای بچه‌های ما نقشه‌هایی دارند، پس خیال ما خوش نباشد که به محور مقاومت بی خیال باشیم و شعارهای زن زندگی آزادی را سر بدهیم، بلکه باید به شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران پایبند باشیم.

 نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم دانش‌آموزان با ماهواره هایی که می سازند و علومی که تسخیر می کنند و المپیادهایی که در سطح جهان نمونه می شوند، کاری کنند که همانند وعده صادق، موشک های دوربرد به پایگاه رژیم اشغالگران برخورد کرد، نام ایران و ایرانی را در دنیا بدرخشانند و الگوی زن تراز مسلمان و تمدن سازی نوین اسلامی باشند.

کدخبر: 19240


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise