سه‌شنبه، 01 آبان 1403 - 10:34

باهدف ترویج عفاف و حجاب و حمایت از طراحان داخلی

کارگاه‌های توانمندسازی اولین رویداد استانی فردخت برگزار شد

کارگاه‌های تخصصی پته‌دوزی و ربان‌دوزی روی لباس اجتماع در قالب کارگاه‌های توانمندسازی رویداد استانی فردخت در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

کرج. امید بانوان؛ کارگاه‌های تخصصی پته‌دوزی و ربان‌دوزی روی لباس اجتماع، اولین گام از برگزاری کلاس‌های تخصصی و توانمندسازی جشنواره فردخت بوده که با حضور علاقه‌مندان به هنر تزئین روی لباس و خیاطی در سالن ملاصدرا تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

 اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از طراحان داخلی و به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرج و مشارکت بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی راه‌اندازی شده که به طور خاص، در حوزه طراحی مانتو اجتماع ایرانی‌اسلامی برگزار می‌شود و فرصتی است تا طراحان و هنرمندان علاقه‌مند با ارائه آثار خلاقانه، با یکدیگر به رقابت پرداخته و علاوه بر معرفی استعدادهای خود، موجبات بهبود صنعت مد و پوشش اسلامی و ایرانی را فراهم آورند.

 لازم به ذکر است آثار علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در رویداد فردخت در حال جمع‌آوری و داوری بوده و به‌زودی با برگزاری مراسم اختتامیه، نفرات برتر اولین جشنواره تخصصی فردخت استان البرز معرفی خواهند شد.

کدخبر: 19576


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise