شنبه، 18 تیر 1401 - 12:52

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز:

حدود ۵۰ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ البرز عملیاتی می‌شود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: امسال حدود ۵۰ درصد از تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ در این استان عملیاتی شده است.

البرز-امید بانوان؛ سرهنگ  «فرهاد چراغی» روز شنبه اظهار داشت: امسال روزانه به طور متوسط بیش از ۲هزار و  ۵۰۰ تماس با مراکز ۱۱۰ در سراسر استان برقرار شده که  بیش از نیمی از آن منجر به عملیات‌های پلیس می‌شود.

وی افزود: در ۳ ماهه اول امسال ۴۴۷ هزارو ۸۰۰ تماس با مرکز  فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان البرز برقرار شده که حدود ۲۱۶ هزار مورد آن عملیاتی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: طی این مدت  از مجموع تماس‌های حاصل شده ۲۲۴  هزار و ۵۲۸ مورد مربوط به تماس‌های مشاوره‌ای و  بیش از هفت هزار مورد خدمات غیرمرتبط با پلیس بود که به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.

سرهنگ  چراغی  خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی تماس‌ها شامل جرائم سرقت، تصادفات، مبارزه با مواد مخدر، نزاع و درگیری، برخورد با اوباش، مزاحمین و کالای قاچاق بوده است.

وی ازمردم خواست از تماس‌های غیرضروری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خودداری کنند تا پلیس در سایر ماموریت‌های خود خدمات‌رسانی کند.

این مقام انتظامی همچنین یادآورشد که در صورت تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به دور از شتاب‌زدگی و عجله اطلاعات و آدرس کامل را ارائه کنند.

کدخبر: 9501


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise