شنبه، 09 اردیبهشت 1402 - 10:45

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

فردا آخرین مهلت ارسال آثار در رویداد جایزه جوانی جمعیت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ بخش، از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت خبر داد.

البرز. امیدبانوان؛ «معصومه آقایی» با اعلام این خبر گفت:  در راستای اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان با سراسر کشور در استان االبرز نیز با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری و با شعار «سهم من از جوانی ایران» در ۷ بخش دستگاه‌های اجرایی، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران، نخبگان و خانواده، در حال اجرا است.

وی افزود: مهلت ارسال فرم مربوط به شاخص‌های عمومی و تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصی و همچنین ارسال آثار در قالب انیمیشن، موشن‌گرافی، مقاله، نقاشی، کلیپ و... و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق در عرصه فرزندآوری تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.

وی با بیان این‌که ارسال آثار و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق از طریق پیام‌رسان ایتا و ایمیل  Banovan_alborz@alborz.ir ، https://eitaa.com/banovanalborz  ادمین امکان‌پذیر است، تصریح کرد: برگزیدگان رویداد جایزه استانی جمعیت به مرحله نهایی راه می‌یابند و از برگزیدگان ملی در هفته جمعیت تجلیل می‌شود.

کدخبر: 13549


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise