پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 - 08:46

نماینده مردم در مجلس:

نیروگاه یک ابرپروژه برای بروجرد است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه یک ابرپروژه برای بروجرد است.

شهربانو. امیدبانوان؛ «فاطمه مقصودی» ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کلنگ‌زنی زنی نیروگاه تولید برق شهرستان بروجرد، اظهار کرد: مجلس یازدهم ۶ خردادماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و تفاهم‌نامه نیروگاه بروجرد ۱۳ خردادماه بسته شده و امروز بعد از سه سال کلنگ نیروگاه بر زمین زده شد.

وی تصریح کرد: زمین کشاورزی برای احداث نیروگاه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از کشاورزان خریداری شده و این نیروگاه یک ابرپروژه برای شهرستان محسوب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: نیروگاه یک پروژه تأثیرگذار در شهرستان است برق صنعتی و خانگی را تأمین خواهد کرد سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری مشکل برق نخواهند داشت.

مقصودی با بیان اینکه ساخت پروژه حدود سه سال به طول خواهد انجامید و بیش از هزار نفر اشتغال خواهد داشت، افزود: اشتغال و تولید در بروجرد بیشتر رونق می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی هیچ مشکل آلودگی نداشته و مصرف آب بسیار اندک دارد، اضافه کرد: سرمایه ۲۰ هزار میلیاردی برای احداث نیروگاه هزینه خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: پشتوانه واقعی نظام مردم هستند مردمی که چشمشان به دست مسئولان دولت و مجلس است سد آبسرد به دستور وزیر باید امسال آبگیری شود.

مقصودی ادامه داد: سد آبسرده با دستور وزیر امسال آبگیری خواهد شد و با اضطراری شدن سد آبسرده باید این سد احداث شود آب شرب و کشاورزی شهرستان بروجرد با سد آبسرده تأمین خواهد شد.

وی اظهار کرد: زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در نساجی و فعالیت ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در واحد دوزندگی نساجی در دولت سیزدهم محقق شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: هفت سال بدون دلیل سامان کاشی تعطیل شد و امروز ۹۰ درصد به‌روزرسانی شده که به‌زودی احیا خواهد شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: اشتغال ۶ هزارنفری در خودروسازی و احداث‌ شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد در اشترینان با تأمین زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد.

 

کدخبر: 13610


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise