سه‌شنبه، 16 مرداد 1403 - 11:41

شهردار خبر داد؛

افزایش ۱۲۵ درصدی بودجه شهرداری ماهدشت

شهردار ماهدشت در جلسه شورای اداری شهرستان کرج گفت: بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به پارسال افزایش ۱۲۵ درصدی داشته که موجب تسهیل در اجرای پروژه‌ها شد.

کرج. امید بانوان؛ «عسگر نصیری» ضمن اشاره به توسعه و ساماندهی پروژه‌ها توضیح داد: ۶۷درصد بودجه شهرداری را به حوزه‌های عمرانی اختصاص دادیم و در چهار ماه گذشته ۵۰درصد بودجه محقق شده است.

به گفته ی شهردار ماهدشت بدهی‌های میلیاردی سال‌های گذشته تسویه شده است و شهرداری هیچگونه بدهی از قبل ندارد.

نصیری تشریح کرد: ساماندهی املاک و ایجاد بانک اطلاعات املاک شهرداری، استفاده از نرم افزارهای مالی در راستای شفاف‌سازی از دیگر اقدامات ما در یک سال گذشته است.

وی با اشاره به ساماندهی و استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود افزود: ساماندهی سیستم شهرسازی و کنترل ساخت‌و‌سازها به صورت دیجیتال و سیستمی انجام می‌شود.

عضو شورای اداری شهرستان کرج ادامه داد:  تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مختلف، نصب المان‌های مذهبی در شهر، برگزاری جشن‌های متعدد در نقاط مختلف شهر و همچنین برگزاری جشن چند  کیلومتری غدیر از دیگر اقدامات شهرداری است.

بازگشایی، تراش و آسفالت بلوار بسیج، لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی شهر، جمع‌آوری میزان زیادی نخاله از سطح شهر، پاکسازی رفت و روب و شست‌وشوی جوی‌ها و معابر، اقداماتی بود که شهردار عنوان کرد.

 شهردار ادامه داد: رنگ آمیزی مبلمان شهری، بهبود روشنایی معابر، نصب سردیس مشاهیر در پیاده راه بلوار اصلی شهر، احداث پارک شهید نجفی، اسفالت جاده های مواصلاتی ماهدشت به  کرج و محمدشهر  از اقدامات انجام شده است.

کدخبر: 18526


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise