دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402 - 07:22

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد:

مهلت شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت تمدید شد

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت تا ۱۴ اردیبهشت ماه فرصت دارنددر این رویداد ثبت نام کنند.

شهربانو. امیدبانوان؛ «مهدیه السادات حسینی مطلق» دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد، گفت: این رویداد با محور رشد ازدواج و فرزندآوری در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود.

وی از تمدید مهلت شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت تا ۱۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به درگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: برگزیدگان استانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت ۲۰ اردیبهشت ماه معرفی و برگزیدگان کشوری ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز جمعیت و با حضور رئیس جمهور تجلیل خواهند شد.

دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری این رویداد ملی در استان می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۶۳۱ تماس بگیرند.

گفتنی است؛ برگزیدگان هفت بخش این رویداد به ترتیب حائز جوایز یک سکه بهار آزادی به همراه ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد، نیم سکه بهار آزادی به همراه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ربع سکه بهار آزادی به همراه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دو درصدی می شوند.

 

 

کدخبر: 13567


برچسب ها

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise